Kadıköy Alışveriş Seferi

Son yazımda saçlarımın bir türlü toparlanamadığından ve bakıma başlayacağımdan söz etmiştim. Kadıköy'e giderek gerekli malzemeleri aldım, sampuan,köpük,rimel gibi sıradan şeyleri geçiyorum. Yüz yıkama jelini bu sefer sebamet aldım(neutregena kullanıyordum önceleri) çünkü indirimdeydi. 500 ml 24 lira gibi bi fiyata aldım.Saç maskesini de gliss yerine bu maskeyi önerdi(ordaki eleman fiyatı da 2 katı) die aldım fakat ilk kullanımından pek memnun kalmadım ilerki fikirlerimi tekrar paylaşırım.
Saç bakımı için haftada bir yıllardır kullandığım otacı saç bakım yağını uygulayacağım.
Haftada bir gün de sinameki+badem yağı+bemix ampül karışımını uygulamayı düşünüyorum.
Sonuçları burada paylaşıcam,iyi geceler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar