Ümraniye Meydan AVM ve Hayatın Gerçekleri...




Başlık biraz anlamsız oldu biliyorum,bugün ümraniye avmdeydim ve aklıma yaşadığım bir olay geldi.
Maddi durumunun çok iyi olduğunu bildiğim bir veli ile aramda şöyle bir dialog geçti. Veli gayet kendinden emin şöyle diyor öğretmen hanım ben çocuğumu şımarık yetiştirmiyorum geçenlerde hayatın gerçeklerini görsün diye ümraniyede bir alışveriş merkezine götürdüm.Şaka gibi bir gerçek değil mi?Hayatın gerçekleri meydan avm'de ucuzlukta alışveriş yapan,vale kullanarak değilde kendi arabasını park yeri arayarak parkeden,burger king'te karın doyuran  kişiler:)


İşte ben de hayatın çetin şartlarını yaşayan kişilerden biriydim bugün ve bazı izlenimlerimi paylaşmak istedim.bir defa bayram öncesi olduğu unutarak oraya haftasonu gitme gafletinde bulunduğum için başım hala ağrıyor. Her yer uzun kuyruklar vardı,park yeri bulmak oldukça zordu.
Batik mağazasına uğradım ve şaşırdım. İşçilikleri korkunç bu sezon,benim acemi terziliğim halt etsin,güya %30 indirim var fakat alabileceğiniz 3-5 düzgün parçanın hiç birini indirim kapsamıyor. Böyle yalandan ilanlarla mağazaya müşteri çekme taktikleri bende ters etki yaratıyor. Sevdiğim bir markadır aslında.
Acil değilse alışveriş için bayramın geçmesini beklemenizi şiddetle tavsiye ediyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar