Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Bir Ayrılık Daha...

18.02.2018 bir kontrat başlangıcı , yine bir ayrılık dönemi. Ayrılığın en iyi tarafı sürekli kısalıyor oluşu. Ama hiç bir sefer diğerinden daha kolay olmuyor, dün hepimizde gözle görülür bir duygusallık vardı. Destek timi sabah yalnız bırakmadı sağolsunlar. Kuzenleri gelince çocuklar baya baya oyalandı. Hava da güzeldi. İşte bu yüzden kardeş şart, iyi ki çocuklarımın kardeşi ve kuzenleri var, Çok Şükür Allah'ım.

Sabah Eylül Mehmet'i aradı evde, Kemal'de kardeşim bize oyuncak almaya gitti diye onu teselli etti. Allah'ım bir ömür birbirlerinin destekçisi,dostu olmalarını nasip etsin.

Survivor moduna girdim hemen, bu 3 aylık süreçte kendime başarılar, çocuklarıma akıl fikir diliyorum.

Bazı konularda kolaycılık yapmam Mehmet yokken yüzüme tokat gibi vuruyor, yeme, uyuma konularında hala bana bağımlı olmaları tamamen benim suçum. Onlar bunu yapmaya hazırdı fakat benim yeterli sabrım yoktu. Bu yaz yedirme ve uyutmaya paydos demeye niyetliyim, bakalım kısmet...


En son yayınlar

Çocuk Kitapları (Kitaplığımız)

Okumayı çok severim , öyle böyle değil yani çook.
hobileriniz:okumak,seyahat,alışveriş:)

Kemal ve Eylül'le en zevk aldığım şey okumak. Ya en nefret ettiğim ;uyutmak,hela önünde beklemek,ikisine aynı anda yedirmeye çalışmak ........Oyun oynamayı da sevmiyorum ya ne yalan söyliyim belki evcilik oynamaktan hoşlanırım yada marketçilik pöffff
Kitap okumak,yapboz yapmak gibi şeyleri seven sıkıcı bir anneyim maalesef

Kötü kitabın yaşı olmazmış, internetten aldığım ve nefret ettiğim onca çocuk kitabından sonra bunu çok net söyleyebilirim. Kitapçıdan içini karıştırarak alıyorum kitaplarımızı artık. İnternet alışverişi 2 çocukla zamansızlıktan çok başvurduğum bir yöntem ama paramı çok zaman boşa harcadığım da bir gerçek. Denemeden alınan çoğu şey tam olmuyor işte.

Alıp çok sevdiğim kitapları buraya not düşeyim istiyorum.
Öncelikle ben kitapları 2 türlü kullanıyorum.
1. aşamadığım bir sorun varsa (okula gitmek istememe, paylaşmama vb.) bu temada bir kitap alıyorum. Fakat bu konuda dikkatli …

Bu Aralar....-11.02.2018

Kemal benden hamur(badi bacağı dediğimiz türden) istedi. Yapamam dedim ama yaptım, kahvaltıda görünce çok mutlu oldu.
K:Anne sana güzel bir haberim var, hamurun çok güzel olmuş. Eline sağlık annecim
Hemen arkasından babasına dönüp kızlarla böyle konuşulur değil mi baba?

Airbnb,sahibinden.com ve hürriyet emlak araştırmalarıyla beynimi akıttığım, uykularmı kaçırdığım bir haftanın ardından istediğim gibi bir yazlık buldum. Gökçeada'da taş bir rum evini kiraladık,şimdi yaza kadar deli hayaller..İlk Gökçeada tecrübemiz umarım güzel geçer.

Bugün parka gittik. Binip çocuk döndürülen şeyde Mehmet yine b.... çıkardı,Kemal'i öyle hızlı döndürdü ki midesini bulandırdı, kendi yüzüğünü kopardı filan.Çocuk kireç gibi oldu. Mehmet bu ...Herşeyin aşırısından hoşlanır. Her ailenin farkına varmadığı ama dışarıdan garip görünen bazı durumları vardır. Sanırım bizim ki de bu.

Benim Çoocum Bir Dahi ve Okul Sorunu

Bu günlerdeki benim çocuğum bir dahi takıntısı nedir ya? Her yer türlü türlü zeka geliştirici setler, oyunlar,okullar kreşler hepsi bu ata oynuyor. Kendi adıma gözlemlerim ve tecrübelerim sonucu vardığım sonuç şu ki; zeka ve mutluluk/başarı/tatmin doğru orantılı değil. Çocuklarımın kapasitelerinin farkında olmalarını, hayata karşı pozitif,erdemli,doğru(!) kişiler olmalarını çok arzu ediyorum. Umarım bunun yoluna açacak ebebeynler olabiliriz. Ama bunun yolu zeka geliştirmekten geçmiyor bunu biliyorum. Okul tercihimde de ilk önceliğim onun mutlu hissedeceği bir ortam olması. Akademik değil sosyal yönü baskın olsun isterim.  Şuan devam ettiğimiz anaokulundan sürekli gelişim takip raporları alıyoruz, muhtemelen aldıklarının parayı hakettiklerinin bir göstergesi bunlar. Oğlumu dinlemek çok hoşuma gittiği için bu telefonlardan memnunum ama gerisi fasa fiso. Yok ingilizce şarkıları evde tekrarlayın vs. hiç birine inanmıyorum yapmıyorum. Alt tarafı 4 yaşındaki çoçuğu tatil ödevi nedir ya? Ak…

Bir Takım Tespitler

1-Tek tek temiz, toplum olarak pissiz. Bu nedendir acep, evi pis çok az tanıdığımız vardır fakat halk tuvaletini ya da parkları temiz kullanan da aynı derecede azdır. En çevreye duyarlımız bile büyük çöpleri toplar da meyve çöpü,sigara izmariti gibi küçük şeyleri önemsemez.
2-İşini yapması gerektiği gibi yapan biri karşısında çok büyük bir minnet duyuyoruz(m).Derdimizi dinleyen bir doktor, işini zamanında ve söz verdiği gibi yapan bir usta, devlet dairesinde güleryüzlü bir memur ya da öğle arasına 10dk kala işini gören bir görevli gibi .... Çünkü bu olağan değil bizim için büyük iyilik,yüce gönüllülük,erdemlilik filan.
3-Hepimiz felaket seviciyiz(bu bize özgümü insana özgümü karar veremiyorum). Bize iyi haberlerden çok felaket haberleri iyi hissettiriyor bunu bir kabul edelim. "Oh be benim başıma gelmedi" hissi ya da "ben demiştim hissi" birisi adına mutlu olmaktan çok daha iyi geliyor kabul edelim. Bana bir felaket haberi veren çoğu kişinin gözlerinde o parıltıyı…

Amsterdam ve İlk Karne Dumuru

İlk çocuksuz tatil tecrübemin beklentimin çok üstünde geçti. Öncelikle Kemalin ilk karne gününde yanında olamayacak olmanın ezikliği,bensiz ne yapacaklar endişeleriyle sabah İstanbul keyfi ve uçak bölümünü kendime zehir ettim. Tatille ilgili son derece düşük beklentilerle Amsterdam'a vardıktan sonra tr'den gelen "çok iyiler seni sormuyor bile!!" haberleriyle kafam rahatladı ve "tatil" başladı.
Sanırım onların da benim de biraz uzaklaşmaya ihtiyacımız varmış, birbirimizi pek aramadık(pazar akşam hüznü ile artık daral bastı ama neyseki dönüş yolunda olmamız beni oyaladı).
Amsterdam Notları:
1-Dünyanın en uzun boy ortalamasına sahip ırkının yanında kendimi çok rahat hissettim(tr de hele bide topuklu giymişsem gözler beni ucubemsi bakışlarla süzer mutlaka)
2-Gözümü o kadar korkuttular ki soğuk soğuk diye hiç üşümedim(termal çorap ve kayak poları gayet yetti)
3-İstanbul günlerimdeki gibi saat sınırlaması olmadan eğlenmek genç hissettirdi.
4-Turistik olmayan mek…

Kozmetik Balonu

Kozmetik ile sıkı fıkı bir ilişkim oldu hep,kozmetik merakım çook erken yaşlarda başladı(umarım Eylül bu korkunç durumlara düşmez:)) Fakat ne zaman youtube hayatımıza girdi makyaja dair tüm bildiklerimi unuttum, youtuberım ne söylerse onu yapmaya başladım. İşte hayatımın bu dönemi(takriben 4 yıl öncesi) birçok yanlış kozmetik ile cüzdanımı boşaltıp çantamı doldurdum. Yaşın 35 olgunluğuna ermesiyle silkinip kendime geldim ve aldığım dersleri özetlemek istedim.
Ders 1- Doğru ürün kişiye göre değişir ( Hayatında hiç yakından görmediğin,tanımadığın birinin önerdiği ürünü almak ne kadar doğru!!cilt tipi,gerçekteki görünüm gibi birçok değişken var)
Ders 2- Çok ürün almak saçma, ihtiyacın yokken yeni ürün denemek niye? youtuberların hepsine beleş ürün geldiği için tavsiye etmeleri normal
Ders 3-Hayatımın fondoteni, inanılmaz bir fırça vs... vaatlerine inanmamalı çünkü bu bloggerların hayatının ürünü sürekli değişiyor(özellikle promosyon ürün gelince)
Ders 4-Az Çoktur.Çok ürün özellikle insa…