Breaking Down(Şafak Vakti) - Part1

    
 Dün gece Şafak vakti filmine gittim. Nasıl bu kadar sabrettim bilemiyorum (serinin kitaplarını yutarcasına okuyan biri olarak) sanırım 2 ve 3 . filmler çok kötü olduğundan pek gidesim gelmediği içindir. Öncelikle bu film 2 ve 3 ten daha iyi buldum. Edwart'ı  memur gibi giydirmekten vazgeçmişler. Bella ise çok güzelleşmiş. Daha çok gülümsüyorlardı ki bu hoşuma gitti.(2 ve 3 te alık alık ve acıyla bakıyorlardı yalnızca).

Bella'nın kıyafetleri çok güzeldi,incecik fiziğine çok yakışmıştı. Gelinliği de mükemmeldi sadece biraz daha kalıplı durmalıydı bence...Genelde seçilen tüm kıyafetler başarılıydı.


Peki o adadaki eve ne demeli. Muhteşem bir ev ve ada...Görüntüsü bile beni heyecanlandırmaya yetti.Tatile çok daha var:(
        Edward yakışıklı,zengin,ona tapıyor bu şartlarda kim kalbinin atmasından vazgeçmez ki:)
         Ama Harry Potter ve Twilight gibi tüm fantastik serilerin sonuçta evlenip çocukları oldulara bağlanması çok sıkıcı değil mi sizce de.Zaten normal hayatta da böyleyken niye fantastik dünyada başka türlüsü olamıyor. Bundan yana çok dertliyim, ne kadar fantastik bir dünya kursalarda farklı bir son yaratamıyor yazarlar,bi kooperatife girmedikleri kalıyor Edward'la Harry'nin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar