Yeni Saçlarım ve Saç Açma İşlemi


Yeni saç rengim ve saç açma işleminden sonra nasıl bir sonucu olduğunu paylaşmak istedim.
İlk kez saçlarımı açtıracağım için çok çekindiğim bir konuydu,fakat siyah rengine de daha fazla tahammül edemediğim için başladım araştırmaya.Kuaför malzemelerinin satıldığı depolardan açıcı türlerine baktım,farklı farklı bir çok açıcının olduğunu gördüm. Kuaförler ya yıpranmaz der yıpratır ya da bende bitkisel açıcı var hiç yıpratmaz deyip fahiş fiyat ister biliyorsunuz ki(yada iyisini kullanıyorum deyip kullanmaz). Öncelikle bitkisel diye bir açıcı yok fakat loreal'ın amonyaksız hafif bir açıcısı var. Fakat bu açıcı saçınızı 2-3 ton açabiliyor öle platin olmaz yani. Benimde ihtiyacım olan bu olduğu için bu sefer bu açıcıyı kullanan kuaför araştırmaya başladım. Daha öncede gittiğim kuaförüm kendi yerini açmış açıcısını da bu marka almış. Bende düşünmeden oturdum koltuğa.
Saçım loreal platinum ile açıldı,organiks boyayla boyandı. Resimdekine benzer(bu kadar açık deil)  bir renk oldu. Bazı yerler açıklı koyu oldu,kıvırcık olduğum için bu ton farklılıkları çok hoş oldu. Yeni renkten çok memnunum.
Yıpranma olayına gelince uçlarından 1-2 cm. aldırdığım için mi bilmiyorum ama saçlarım şu an eskisinden daha yumuşak. Kuaförün dediği ise siyah boyanın saçı çok yorduğu,bu yüzden saçım şuan daha iyiymiş.
Neden ne bilmiyorum ama bu saçlar bana çok iyi geldi,tavsiye edilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar