Podcast


Çalışmaya başlamamla birlikte trafik çilesine giriş yaptım. Hergün tam trafik saatlerinde tam da dolu rotalardan geçiyorum. Haftanın 3 günü günde 2 saatten 6 saatim boşa gidiyor, çok şükür diyelim. Toplu taşıma kullanabildiğim zamanlar bunlar kitap okuduğum mutlu zamanlardı fakat bu yıl araba kullanmak zorundayım.
Ne yapabilirim peki derken podcastleri keşfettim. Şu sıralar hayatımın keşfi bence.
Podcast'i kayıtlı sohbetleri dinleme olarak açıklayabiliriz sanırım.
Telefonumda CastBox uygulamasını kullanıyorum. İnlemeyi sevdiğim podcastler ise
1-Dünya Nereye Gidiyor?: Biraz geyik biraz popüler kültür
2-Kaçık Prens : Psikoloji üzerine gayri ciddi konuşmalar
3-Fütuhul Gayp -Abdulkadir Geylani : Makale makale itabın seslendirilmesi
4-Psikoloji Günlüğü : Psikoloji üzerine bilimsel sohbetler
5-Açık Bilim : Bilimsel makaleler
6-NTV Radyo : Ntv yayınları tarzı podcastler,ekonomi kültür sanat vs.

Bunlar benim ilgi alanlarıma göre seçtiklerim. Dil sorunu olmayanlar için çok daha fazla içerik mevcut fakat bu haliyle bile beni oldukça mutlu etti, sohbetine doyamadığın birisiyle kahve içmek gibi bir his...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar