Çocuk Kitapları (Kitaplığımız)

Okumayı çok severim , öyle böyle değil yani çook.
hobileriniz:okumak,seyahat,alışveriş:)

Kemal ve Eylül'le en zevk aldığım şey okumak. Ya en nefret ettiğim ;uyutmak,hela önünde beklemek,ikisine aynı anda yedirmeye çalışmak ........Oyun oynamayı da sevmiyorum ya ne yalan söyliyim belki evcilik oynamaktan hoşlanırım yada marketçilik pöffff
Kitap okumak,yapboz yapmak gibi şeyleri seven sıkıcı bir anneyim maalesef

Kötü kitabın yaşı olmazmış, internetten aldığım ve nefret ettiğim onca çocuk kitabından sonra bunu çok net söyleyebilirim. Kitapçıdan içini karıştırarak alıyorum kitaplarımızı artık. İnternet alışverişi 2 çocukla zamansızlıktan çok başvurduğum bir yöntem ama paramı çok zaman boşa harcadığım da bir gerçek. Denemeden alınan çoğu şey tam olmuyor işte.

Alıp çok sevdiğim kitapları buraya not düşeyim istiyorum.
Öncelikle ben kitapları 2 türlü kullanıyorum.
1. aşamadığım bir sorun varsa (okula gitmek istememe, paylaşmama vb.) bu temada bir kitap alıyorum. Fakat bu konuda dikkatli olmak lazım. Kaka eğitim için aldığım kitapta (Ati'nin Kaka Kitabı) Ati kakayı koltuk arkasında yapıyordu ve Kemal'de tuvalete yapma kısmı yerine o kısmı aldı:)
Bu tip kitaplarda 2.tehlike aşırı bayık olması, hikaye son derece sıkıcı, mesaj anlaşılmaz vs..
Bu katagoride Alper serisi favorimiz (okula gitmeme, babayla aşık atma, markette tutturma,yemek seçme gibi tam da bizim sorunlarımıza parmak basıyor)

2. Kitaplar zaman doldurmada,yemek yedirirken oyalamada,uykudan önce olmazsa olmaz.
Öyküsü çizimi öyle güzel öyle güzel beni bile eğlendiriyor. Bu katagoride favoriler zaman zaman değişse de The Best Of  2-4 yaş Yayazula , Büyük Ayı Küçük Ayı Serisi , Dünya klasiklerinin yeniden yorumlanması (bazıları ama) ,Çok Özel Bir şey , Anne Tavuk Anlatıyor , Happy I'm Hippo
2 Yaş Öncesi Bebek Koala Serisi, Hareketli kitaplar, Dokun Hisset kitaplar, Neşeli Çiftlik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar