Kapıdağ Kamp

Ara tatilin son 3 günü karavanlar kısa bir yolculuğa çıktık. Kapıdağ kamping o civarda açık olan tek kamptı, orada karar kıldık. Cuma günü 2 saatte kamptaydık, yakın yolculukların da ayrıca konforu oluyor. İlk gün Kapıdağ Yarımadasını gezdik, daha önce Narlının ötesine hiç geçmemiştik. Sahil yolunu takip ederek adanın arkasına geçtik. Bol virajlı, dar ,uçurum kenarını takip eden bir yol. Ama manzaralar çok güzel.

Ocaklar , Narlı , Doğanlar , İlhanlar , Turanköy , Manastır ve Ormanlı rotasını izleyip geri döndük.

Kamp alanı kumsal kenarında çam ağaçları altındaydı. Bizden başka 2 karavan daha vardı, çocuklu(neyse ki) Bizimkilerle iyi arkadaş oldular, kum tepeleri, dost canlısı köpekler her şey çok güzeldi. Kumsalı gezip deniz yıldızı ararken Eylül:"Anne umarım bu bir rüya değildir. Hayatımın en güzel günü bu gün"

2.gün ocakları gezdik, insan kalabalığından yoksun Ocaklar bir başka güzel göründü gözümüze. Akşam dostlarla ateş başı sohbeti derken çok keyifli bir 3 gün geçirdik.