Bu Aralar - Kendimle Savaşım

 


Eylül bitti , ekimi yarıladık.Yoğun şehir temposuna bir nebze alıştım, şehrin çaresizliğine kendimi alıştırdım. Hala yaz fotoğraflarına bakarken çim buruluyor, en sevdiğim zaman eylül tatili jubilesi ile tatil defterini bir süreliğine kapatma planları suya düştü. 2 Eylül'de Bursa'ya giriş o giriş. İstanbul'a dahi gidemedim öyle bir giriş. Halbuki adaya , Güre'ye ve daha bir çok yere davet edildim. Hiç biri olmadı, böyle sıralayınca içim daraldı, kanalı değiştiriyorum...Ekim'de bir gün dağa vurduk kendimizi , bakacakta tek bizim olduğumuz bir noktaya konuşlanıp manzara izledik. Dönüşte hamam masaj, spontene güzel bir gün oldu. Bir tek bu yanıma kar kaldı.

Hepsi nazardan tabi, Yunanistan dönüşü paylaşım yaptım, Bursa'ya çakıldım. Bunlar hep nazar. Ama artık nazara karşı çaresiz değiliz, kendime akik kolye aldım, nazara birebir diyorlar, aldım inandım Allah'ım korusun bu vesileyle diyorum. Bu aralar sağlıklı yaşam , şifalı taşlar vs. sardım. Bir de malahit taşından bileklik takmaktayım, malum kadınsal hormanal sıkıntılarımı gidermek üzere. Aldım inandım niyet ettim ve işe yarıyor inan ki, çünkü inanç her şeydir.

Tatil dönüşü basküle çıktım ve o da ne, yunan yemekleri , aralıklı oruç , yüzme ve yürüyüş bana mısın dememiş 3 kilo almışım. Bir de öyle bir 3 kilo ki hepsi göbek ve bel çevresinde. O sevdiğim bel kıvrımım artık yok, içinde rahat edebildiğim pantolon şort hiç yok. Velhasıl moralim bozuldu, ilk tepkim diyetisyene gitmek olacaktı ki döndüm o yoldan. Yine kendi kendime bir şeyler yapma yolundayım. Şekersiz, glutensiz bir şeyler. Henüz 1 hafta oldu, bakalım sonuç ne olacak? 1 ay sonunda olmazsa uzman kapılarına artık...


Bursa'ya dasdas açılmış, tesadüf açılış gününe gittik biz de. Emre Altuğ dinledik, bir güzel gece geçirdik. Sonrası biraz kötü de olsa her şey yaşanması gereken gibi yaşandı bitti :)

M. gitti , yine 3 aylık dönem başladı. 29 Ekim'de niyet ettim niyet eyledim Foça'ya. Aslı yine yollarda.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar