Şiir - Özdemir Asaf

      Şiir benlik değil , yine de ne varmış bunca paylaşılan sevilen şairlerde, belki anlarım, belki yontulurum bu tarafa diye zaman zaman okuyorum. İşte tam benlik gibi olan bir tanesine denk geldim, not düşeyim öyleyse.

POETİKA

    Yaşadım da yoruldum, bir ağır işçi gibi
    Uyudum da uyandım, binlerce kişi gibi

    Bana düşünmek vardı, payıma onu aldım
    İşledim de işledim bir hüner işi gibi

    Horlandı,beğenildi; inandım,alınmadım
    Yolun geleceğini çizdim, geçmişi gibi

    Zor dönemler olmadı değil, olsundu , oldu
    Ne koştum ne de durdum, kaçak gidişi gibi

    Bu konuyu burada bırakıyorsam birden,
    Olmasın diyedir bir şeyin bitişi gibi.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar