Bu Aralar - 29.04.24

 


Mehmet 10 gün oldu gideli, full gelişime daldım. İyi hissediyorum, kendimi geliştirmenin hastasıyım ben. 3 ay boş ve eğlenceli geçirmenin suçluluğu. Boşluk hissi kitabı dinliyorum , çok aydınlatıcı. Bir yandan ingilizce ve yoga.


Hafta sonu ailemle birlikteydim. Bir gün ben onlara gittim, diğer gün onları bana çağırdım. Genel olarak gülüşüp eğlensek te onlar gidince sakinleşmem, sindirmem gerekiyor. Annem hiç memnun olmayan olumsuzu yücelten biri. Duygular gereksiz onun için, maddi ve somut olanın dışındakini anlamıyor ,anlamak istemiyor. Bu onun çocukluktan gelen travmalarıyla ilgili biliyorum. Ama çözmesi gereken o , rahatsızlık hissetmesi gereken de … Ama rahatsızlık duymuyor, her şeyi özgürce konuşarak ( bence bu yüzden kontrolsüzce konuşuyor, her geçen gün daha da fazla) anlık rahatlamalarla yetiniyor. Benim yapmaya çalıştığım kendimi iyileştirmek ve aynı hasarı aileme vermemek. Duygularımı yaşama ve ifade etme konusunda rahat değilim, belki annem kadar değil ama yine de oldukça fazla. Ağlayan birine bakamamam, duygularını kontrolsüzce yaşayan birisi beni endişelendirir, ne yapacağımı bilemem. Onun adına utanırım belki de.

Annemle ilişkim ise umutsuz vaka olarak kalacak, birbirimize fazla yaklaşmadan gerektiği gibi devam ettiği sürece fazla sorun yok. Tahammülüm vakte dayalı , fazla maruz kalırsam tepkisiz kalamıyorum. Tepki verince annem üzülüyor, sonrasında ben de. Bu konu da tahammülsüzlüğüm baş sebebi oraya doğru sürüklenmekten korkmam. Mizacımı anneme çok benzetiyorum ve onun yaptıklarını yapmaktan (tabi bu konu özelinde) çok korkuyorum. Bulaşıcı hastalık gibi , anlatması zor bir duygu.

Kişisel gelişim demişken spor ve doğru beslenmeye de başladım ufaktan. İyi hissettiriyor, onun pozitif hislerine muhtacım. Neşeli olmak istiyorum en çok, çocukların ev hissi kasvetli olmasın istiyorum. Çünkü yalnızlık zamanlarımda işleri tıkırında götürebilsem de neşemi muhafaza edemeyebiliyorum. Bazen başararak bazen başaramayarak sürüp gidiyor işte hayat.

Dün ormanda yürürken üzerimden leylek sürüsü geçti. Bu da dünün hoşluğu olsun. Sahi nereye gidiyorlar sürüyle diye merak ettim. Benim bildiği leylekler yuvası etrafında yaşar. Orman çok güzel bu mevsim bol yeşil, bol sincaplı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar