Bir Dost Sohbeti Yeter

Hiçbir şeyin yolunda gitmediğini düşündüğüm, moralsiz bi dönemimdeydim bir süredir. Böyle zamanları hepimiz yaşarız herşey olduğundan daha siyah bir karamsarlık örtüsüyle örtülüdür,en kötüsü de bu örtüden kurtulmak için hiç istek duymazsınız.
Böyle zamanlarda kendimle kalayım isterim,çünkü önemsiz şeylere takar, çevremdeki herkeste eleştirilecek yanlış bir taraf bulurum. En değerlilerimiz en kolay harcadıklarımız oluyor bazen,maalesef...
Bu sefer bu durumdan kurtulmamı sarıldığım hobim (dikiş) ve bir dostumla akşam yemeğinde sıcacık bir sohbet sağladı. Karşımızdaki insanla aynı frekanstaysak sıradan bir sohbet bile terapi yerine geçebiliyor. Bir şeyleri başarabilmenin de tatmini gerçekten iyi geliyor.
Bu bunalımlı dönemimi böyle atlattım artık önümüzdeki maçlara bakıcaz:)
İlk elbisemi bitirdim resmini paylaşırdım ama bu konuda o kadar iyi bloglar var ki bir de benim paylaşmam gereksiz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar