Yetkili Servis Kazıkçılığı

Önceden iyi marka almanın kaliteli ürün almak olduğunu sanırdım,bugünse sadece kazık yetkili servis olduğunu anlamış bulunuyorum. Ne kadar pahalı marka kullanırsanız servisi o kadar pahalı oluyor,kalitesi ise hiç farketmiyor.
Bilgisayarım sony , aldığım gibi şarj yerinden bir parça koptu fakat garanti asla kabul etmiyor.
Ben:Yahu ben buna çarpmadım düşürmedim nasıl kırılır da garanti kapsamı dışı olur?
Servis:Kırılmalar garanti kapsamı dışıdır efendim.
Ben:Tamam değiştirelim ne kadar?
Servis:Bakalım fiyatı öyle söyliycez,eğer fiyatı beğenmeyip yaptırmazsanız da yine 40 lira servis parası alıyoruz. Hmm bakalım o zaman 135 lira efendim
Ben: Peki bu yeni parça garantili mi?
Servis:Kırılmaya karşı değil efendim
Pes diyorum,bu bir değil iki deil 4 bin verdiğiniz laptop made in chine,2 bin verdiğiniz telefon made in chane,200 lira verdiğiniz etek made in chine...Bari biraz kaliteli yapın.
Benim philips annemin sinbodan aldığımız blanderda sonuç benim ki garantisi biter bitmez(!) bozuldu,annem hala kullanıyor. Fiyatlarıysa benim ki 250 annemin ki 50.Beş philips bi sinbo eder mi?Asla!Bundan sonra benim için en iyi ürün en ucuz olandır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar