Bugünler ve Okumayı Sevenlere...

Sabah uyandığımda ilk yaptığım hava durumuna bakmak oluyor bugünlerde. Avrupai gotik tarz havalar bize göre değil herkeste bir mutsuzluk, büyük bir hevesle hava ne zaman düzelecek diye bekleniyor. Haftasonu bol güneşli ve sıcak hava haberini hava tahminlerinde görünce mutlu olarak uyandım bu sabah. Haftasonu planlarınızı yapın şimdiden ve içinde kesinlikle kapalı mekanlar olmasın. Benim planım cihangir,taksim,nişantası gezmeleri...
Benim gibi okumayı seviyorsanız ve duymadıysanız hala bir de ben hatırlatmak istedim. Yukarıdaki bloglarda çok güzel okumalıklar var,şiddetle tavsiye edilir. Bir de benim cahilliğim ,çoktan okumuşsunuzdur ama cahilliğimden utanmıyorum, yinede paylaşıyorum Vadideki Zambak'ı bitirdim. Çok beğendim, aşkı kitaplardan tanımak çok güzel...Dünya klasiklerine son hız devam...


Bu aralar Coco Chanel'den Önce ve İron Lady filmlerini izledim, ikisi de muhteşemdi. İnsanların -özellikle kadınların- başarı öyküleri beni çok etkiliyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar