İstanbul Gezmeleri-Cihangir ve Çukurcuma Gezmeleri









Cuma günü havanın güzelliğini fırsat bilip Cihangir,Çukurcuma taraflarını gezdim. İlk durak Cihangir'de Kaktüs Kafede bir çay içtik. Bu cafe kedi dostu diye bilinir. Sıcak kanlı kedicikler yanınıza kuruluveriyorlar. Zaten Cihargir deyince akla cafeler gelir.  Oradan Çukurcuma'ya ara sokaklara gire çıka ulaştık. Antika ve 2.ci elcileri meşhurdur Çukurcuma'nın. Bu civarın ara sokakları,evler ve renklerine bayılıyorum. Şurası güzel yok bu ev daha güzel derken hem boyun zedelenmesi,hem ezilme tehlikesi geçirebilirim birgün.
Bu sokaklara bakarken burası ilk sahipleri otururken nasıl bir yerdi acaba diye düşünmeden edemiyorum. İstanbulu 80-100 yıl öncesi görmeyi nasıl isterdim bir bilseniz Kimisi restore ediliyor,kimisi virane ama hepsi ayrı güzel...
Oradan İstiklal'a doğru çıkarken Haydar Usta ocakbaşı'nı bulduk. Dürümü ve anbiyansını beğendim,zaten kalabalık popüler olduğunu kanıtlıyor. Cadde üstü M&N kafe'de(ismi kötü kendi güzel kafe) kızarmış dondurma ve çay oradan eve dönüş.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar