Kozmetiksel,Kadınsal,Tüketsel Mevzuular

Depresif zamanlarda çoğu kadın gibi(maalesef) alışverişe sarıyorum. Bu aralarda bakım ve kozmetiğe aşırı bir düşkünlük belirdi bende,bunları alınca acayip güzelleşicem,güzelleşince hayatım değişecek gibi bir düşünce var sanırım alt bilinçte...Makyaj bloglarını takip ediyor,envayi çeşit video izliyor,izledikçe gaza gelip tekrar alışverişe vuruyorum kendimi.Kart limitleri zorlanıyor,aldıkça nasıl ödeyeceğim, ben bunları napıcam, ne gerek vardı gibisinde envai çeşit kuruntuyla daha bir depresiyorum sanki.Neyse kadınları anlamak zor,ben bile kendimi anlayamamaktayım.
Halbuki günlük makyajım rimel+rujdur.Çok çok aydınlatıcı ve göz kalemi,diğer şeyleri 40 yılda bir yaparım.Zaten resme yeteneği olmayanların makyaja da yeteneği olmadığı gibi bir tezim var ve benim resmim kötüdür.
Neyse madem aldım yazıyım da en azından bir işe yarıyor olsun.Öncelikle aldığım cilt bakım ürünlerini paylaştım,1 hafta oldu tabi mücize beklememeli ama görünen değişiklik sivilceler dipten çıkmıyor,üste çıkıp hemen sönüyor.
Makyaj malzemeleri ise...



Öncelikle flormar ürünleri , göz makyaj temizleyicisi çok kötü,suya dayanıklı makyaj yapmamama rağmen çıkartmıyor,2 defa silmek zorunda kalıyorum ve gözümü acıtıyor.
Resimdeki göz kaleminin hastasıyım,4 rengi var bende çok yumuşak,kalıcı,ışıltısı güzel...
Aydınlatıcı olarak o farı aldım,aldığım kız ıslak kullanılabilediği sölemediği için memnun değildim,çok kuru geliyordu ,ama sitesinde ıslak ibaresini görünce denedim böyle daha iyiymiş
Işıltılı eyelinerin yeşilini aldım,olmasada olurmuş,fırçası çok yumuşak varlığı ile yokluğu bir
Flormar 3 ürün aldım die bana bir su bazlı fondoten hediye etti ki çok sevdim,yüzümde çok doğal duruyor.
Maybeline ve The Balm ürünleri bugün gratisten %50 indirimde die aldım,ikiside benim sevdiğim gibi yüze çok doğal bir ışıltı veren allık ve aydınlatıcı.
Tabi flormar ve maybelineden rujlarda aldım.Onlar klasik...

Makyaj bloglarını takip edenler bilir,fırçasız olmaz. Bende yukarıda görünen fırça setini (ilave eyeliner ve rimel fırçası da vardı) aldım. İsmi ecotool,yurtdışında çok ucuz fakat burada pek eco deil,44 lira verdim 5 dolarlık şeylere,tek eksiğim mac 187 onu da alınca fırça ihtiyacım kalmayacak.Bir de mac kapatıcı almayı planlıyorum.O zaman kozmetik alışverişim bitmiş,ben de huzura kavuşmuş olacağım galiba(tabi yarı maaşı vermenin hafifliği bu)
Böyleyken böyle,tüm bunlar ne işe yarar onu bilemem,aldım mutluyum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar