Saç Bakımına Devam

Benim gibi zenci kıvırcığına sahip kişilerin saç bakımı hiç bitmez. Öyle kıvırcık saç şampuanları falanda kar etmez,en çok nemlendiren neyse en iyisi odur kanımca. Gliss en sevdiğim şampuan markası(sık sık değiştirir yeni şeyler denerim pahalı ucuz ama daha iyisini bulamadım). Yeni siyah seri çıkarmış diye hemen maske ve şampuanını aldım ve bayıldım.
Şöyle bir örnek vereyim maskeyi uyguladıktan sonra fön çektirdim ve saçlarım yarım saatte dümdüzdü(kuaförün de hakkını yememeli ama benim saçlarım hemen bozulur normalde,düz fön asla tutmazdı) Bunun sebebinin maskenin içindeki keratinden olduğunu düşünmekteyim.
En kısa sürede sıvı saç kremini de alacağım,zira benimkisi gibi zor saçlara türlü işkenceler yapmama rağmen halen güzeller(bu aksatmadığım maske ve bakım yağlarım sayesinde), tek derdim parlak olmaması(kıvırcıkların genel sorunu). Bunun için ürün denemesine devam ediyorum,çareyi bulduğumda paylaşıcam mutlaka.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar