Vücut Bakımı İhmale Gelmez

Eskiden rutinim olan vücut bakımımı ihmal ettim son yıllarda ve sonuç bol sivilceli sırt,bacaklar ve kalça. Silkindim ve kendime geldim vücut bakımıma tekrar başladım.
Vücut bakımı için yaptıklarım;
1-İpek kese(Daha önceki yazımda bahsettiğim yerden aldım,hiç tahriş etmeyen tül gibi birşey)
2-Fırça(sırt için özellikle)
3-Bitkisel sabun(capila die bi kükürt sabununu deneyeceğim bu sefer,asla duş jeli kullanmam gözenekleri tıkıyor,vücuttan arınmıyor)
4-Kalçadaki sivilceler için pudra
5-Banyo sonrası topuklara vazelin,vücuda bebe yağı ya da aleo vera jel,ya da herhangi bir vücut kremi.
Görüldüğü gibi vücut bakımı yüz gibi pahalıya gelmez. Sadece üşenmemeyi gerektirir,zaman alır.  Pahalı olan sıkılaştıcı,selülit vb... kremler fakat  spor yapmadan sıkılaşmak tatlı bir hayal yalnızca.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar