Yeni Cilt Bakım Ürünleri


Hiçbir zaman çok sorunlu bir cildim olmadı. Benim mantığım standart temizliğini yap,nemlendiricini sür,arada çıkan sivilveleri ise fazla dert etme kendiliğinden gider şeklindeydi. Fakat 1 aydır yüzümde rahatsız edici derecede bozulmalar oldu, biraz düşününce son yıllarda cildimi fazla ihmal ettiğimi fark ettim.Basit rutinleri bile bırakınca cildimin eski pürüzsüzlüğünden eser kalmamış dehşetle gördüm.
Biraz cildimin tipinden emin değilim,benim gibi o da değişken. Bazen çok kuru bazen yağlı,ara ara sivilceli. Genelde çıkamayıp içinde leke olarak kalan sivilceler çıkar. Burnum şuan yoğun siyah noktalı,yanaklarım ve çenemde ise 3-5 sivilce var.
1-2 haftadır cilt bakımınla ilgili türlü türlü blog,forum takip ederek yukarıdaki ürünleri seçtim kendim için(cilt doktorlarına pek güvenmiyorum,fazla ticari buluyorum nedense). Bu yazımda bunların bir konsantresi olsun istedim.
Şuan uyguladığım cilt bakımı şöyle
1-yüz yıkama jeliyle yıkama(şuan sebamed var,bitince la roche deniycem)
2-Perfectly clean tonic(cilt yıkamadan sonra bile kir çıkartıyor,gözenek sıkılaştırıcı özelliği var)
3-Gündüz Effectlar Duo , gece Efectlar K sürüyorum.(duo izler için,k siyah noktalar için)
4-Üzerine güneş koruyucu önerdiler ama ikisi birlikte çok yağlı geldi cildime,şimdilik güneş gözlüğü ile idare edicem sanırım.
5-Banyodayken nivea'nın ürününü maske ve peeling olarak kullanıyorum.
3 gün olmasına rağmen daha iyi hissediyorum, cildimde bir arınma oldu.Sonuçları 1 ay sonunda tekrar paylaşıcam.
Bu arada internette bulduğum ve denemeyi düşündüğüm doğal maskeler
1-patetes rendesinin suyunu yüzümüze sürüp yarım saat bekletiyoruz(posası da sürülebilirmiş)
2-Kil maskesi(beyaz kil,maden suyu,kayısı yağı karışımı)
Yüzüm için aldığım ürünler bence pahalı,eski güzelliğime kavuşursam tekrar ucuz emsallerine geri dönmeyi planlıyorum.(neutregena 'yı hiç bişeye değişmem)
Kendime istikrarlı günler diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar