Bugünlerde...

Bir süredir takip ettiğim nastygal.com sitesini burada da paylaşayım istedim. İnstagram paylaşımlarını da zevkle takip ediyorum. Bu moda işi oldukça garip, dipsiz bir kuyu. Bir sürü üretim bir sürü taklitçi var. Kime baksan modayla ilgili,ne kadar sığ gözükse bir o kadar da derin. En iyisi hiç bulaşmamak,ne de olsa CEHALET MUTLULUKTUR. Tek moda değil her konuda cidden öyle ama okumayı,araştırmayı seviyorsanız mutluluk ta uçup gidiyor elde değil.
Hemen şarkısı gelsin...
Hep tüket tüket nereye kadar birazda üretmeli ama üretim öyle kolay birşey değil. Öncelikle parlak fikirler gerekiyor, bunun için de ilham,bilgi,birikim. Bende ne var? Nothing! O yüzden şu an yaptığım bol okuyup bilgi,birikim kısmını halletmek hiç değilse, ilham zamanla gelecek buna inanıyorum.
Bugünlerde beni çok rahatsız eden bir konu "nezaketsizlik". Birisine yol vermek, sıranı vermek enayilik değil nezakettir, kibarlıktır, iyiliktir.Bunu çoğumuz unuttu sanki, herkesin derdi hakkını yedirmemek. Bazen hakkını hediye ederek iyilik yapabileceğimizi unuttuk mu? Tekrar hatırlayalım sonunda hep "İYİLER" kazanır...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar