Yine Geçmez Günler

Eşimle bir kontratın daha sonuna geldik ve yine ne zaman ineceği belli değil. En ömrümden ömür götüren,beni hay böyle işin dedirten bir sorun bu,belirsizlik! Çıkmadan kontrat imzalarlar ama asla ne zaman gelecekleri belli olmaz. Kontratı bitmediyse indirmez şirket ama bitse bile yok liman uygun değil,yok eleman bulamadım bahaneleriyle size 1 ay kadar takabilirler.
Kontratın bitimine 13 gün var fakat hala yanaşmış değiller(ki önlerinde 12 günlük yol var) Bu demek oluyor ki yine geçikecek. Bu artık bir klasik oldu diyebilirim, zaten bana ne zaman geleceğini soranlara uçağa binmeden bende bilmiyorum diyorum.
Kontratın sonları en geçmez günlerdir,ama az kaldı ya yine de içimde bir sevinç dalgası yayılıyor.
İşte denizcinin karısından bir acı gerçek daha:)

Yorumlar

  1. gerçekten üzücü bir olay. Normal beklemekten bu büyük beklenme oluyor demek. Heyecanlısın ama sabırsızsın, değil mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar