Yurtdışı Siparişlerim Geldi


Yurtdışı internet sitelerinden aldıklarım geldi,çok mutluyum.
Öncelikle crocs sandalet,rahatlığını çok duyup almaya gittim fakat 150 liralık fiyatı görünce hemen vazgeçtim:) Tamam rahat ama plastik terlik işte. Ebay'a baktığımda bu birçok crocs buldum fakat konu ebay ise müşteri yorumları 99,9 olumlu olmalı bence. benmelpop isimli satıcıda karar kıldım, gerçekten çok anlayışlı bir satıcıydı. Örneğin açık arttırmada yukarıdaki rengi kazanmama rağmen ,benim için renk ve beden değişikliğini hiç sorun çıkarmadan yaptı. Ödeme yapıldığı gibi ürünü kargoladı ve 1o sonra elimdeydi,şuan ayağıma yapıştılar neredeyse:) Bu satıcıdan ev terliği de almalıyım diye düşünüyorum.Fiyatı 16$+11$ kargo. Kargo parasını saymıyorum bile çünkü bir mağazaya gitmek zahmeti kadar bir ücret bence...
Çanta asos, daha önce bahsetmiştim. Deri çanta için fiyat çok iyi,kalite ise yine resimdeki gibi,asos bu konuda çok iyi. Doroty Perkins için aynı şeyi düşünmüyorum resimdeki kadar kaliteli çıkmıyorlar bence.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar