Dil Eğitimi

Ülkemizde dil eğitimi biraz kaos, her yerde Anadolu Liseleri ,çoğumuz dil ağırlıklı liselerden mezunuz fakat iş konuşmaya gelince ,hepimiz anlıyorum ama konuşamıyorum ayarında takılı kalmış..Yabancı dil konuşabilen kişi sayısı çok az, su gibi akıcı bir yabancı dil konuşabilmek cool , havalı birşey, az kişinin tekelinde...
Sizde benim gibi bu ayıbı bertaraf etmek ya da hobi olarak farklı diller öğrenmek istiyorsanız size busuu.com'dan bahsetmek istiyorum.
Mail hesabı ya da facebook hesabı ile sisteme kayıt oluyorsunuz ve aşama aşama kursları takip ederek dil bahçesini büyütüyorsunuz.Kurslar sıkıcı gramer şeklinde değil, örnek olaylar üzerinden ilerliyor. Ünite ile ilgili yazdığınız paragrafları başka üyelere gönderiyorsunuz, onlar da düzeltip geri yolluyorlar.Chat odalarında diyalog becerinizi geliştirebilir, ses kaydedip diğer üyelere gönderebilir, telaffuz hatalarınızı düzeltebilirsiniz. Siz de Türkçe öğrenen başkalarına yardımcı olarak puan kazanabilirsiniz.
Ücretsiz üyelik ve premium üyelik seçenekleri mevcut. Ben ücretsiz üyelik kullanıyorum. Bazı özellikler ve bazı kurslar kapalı oluyor bu tip üyelikte. Eğer devam edersem premiuma geçmeyi düşüyorum, dil kurslarına göre çok daha ucuz ve pratik. 
Busuu 'nun mobil cihazlara yüklenebilir sürümü de var, böyle boş vakitlerde de dil eğitiminize devam edebirisiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar