Kıvırcık Saç Ürünleri



     Youtube'da izlediğim videolarda çokça bahsedilen kıvırcık saç ürünlerinden bazılarını deneme şansım oldu, kinky curly ürünleri meşhur olduğu için texture my way ürünlerini yeni ve ucuz olduğu için aldım. 
     
    Görüşlerim şöyle, öncelikle kinky curly ürünleriyle ilgili , videolarda anlatılan kadar mucizevi ürün şetillendiricisi sadece, 7/24 olanı pantenin çok daha yağlısı saçları yatıştırmada başarılı, tek başına kullanılabilir ama oralardan getirtmeye değecek bir ürün de değil.
Curling custard olanı ise kıvırcık saçlar için üretilmiş mükemmel bir şekillendirici. Kullandıkça anladım bunu, ilk sürdüğünüzde biraz sert olabiliyor fakat 3-4 gün boyunca bukleleriniz bozulmuyor,yapışmıyor. Duştan sonra 1 kez sürdüm ve kuruttum. Diğer günler sabah kalkıp saçlarıma su püskürtüp şöyle bir sallamam yetti. Tr'de satılmasını dört gözle bekliyorum.

     Texture ürünleri ise fiyat olarak 3 te 1 kadar olmasını rağmen kalite olarak hiç te aşağıda değil.Daha önce curl puding denen şeyi denemediğim için diğerleri ile karşılaştırma yapamıyorum, ama kavanozdan bir kremi saçıma sürmeyi hem pratik hem eğlenceli buldum. Kokusu müthiş saçımı ağırlaştırmadan tülermesini önledi diyebilirim. Diğer ürünü ise saç bakım yağı , içerisinde jojoba,shea butter ve hindistan cevizi var.Bu ürünü saç uçlarındaki kuruluğu önlemek için pudinkten sonra sürüyorum ,memnunum .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar