Kıvırcık Saç Ürünleri - Yorum

Aldıklarımı bir süredir kullannıyorum, artık yorum yapabilirim
1. Shea Moınsture Smoothie : Hayal kırıklığı, saçımı yağlandırıyor fakat yumuşatmıyor, hiç sevmedim. O kadar çok övülüyor ki ben bir yerlerde hata yapıyorum belkide videolarını izlemeli.
Edit:Evet hatalı benmişim,bu jöle tarzı şekilllendirme ürünüymüş.Durulanmayan krem üstüne kullanıp kuruluyorum, sonuç güzel.Yumuşak bukleler için çok güzel







2. Bunu çok sevdim. Kullanışlı bir 7/24 , bu tarz 7/24 lerin tercih sebebi saçı ağırlaştırmadan elektriklenmesi kntrol etmesi. Panten 7/24 de çok fazla kullanırsanız saçınız ağırlaşır, az kullanırsanız iyi şekillenmez. Ama biri 75 diğeri 12 TL değer mi tartışılır.

3. Hafif kıvamlı ağırlaştırmayan bir durulanmayan bakım kremi, iyi ama önemli bir farkını görmedim. Bir daha almam









4. Yumuşak tutuş istediğimde kullandığım ekonomik jöle. Saçın hergün yıkanacağı durumlarda kullanılır, ertesi güne etkisi kalmıyor.









5. Ah diğerlerine hiç gerek yok ,bu herşeye yeter. Mükemmel bir ürün, saçını ertesi güne daha ertesine daha daha ertesine mükemmel taşıyor. Tek eleştireceğim konu saçı fazla kontrollü yapması. Fakat onuda kuruduktan sonra su sıkarak hareketlendirmek suretiyle aşıyorum. Kıvamı sıvı, bu yüzden normal jöleler gibi sürdüğün yerde kalmıyor, çok güzel dağılıyor.
Bundan bir tek bununla devam edeceğim sanırım.








6. Yine yumuşak tutuşlu, eco styler'dan bir tık üstte, ama kesinlikle bir Kiny-Curly değil. Kullandığım gün güzel, ertesi günü ise iyi değil.










Kısaca özetlersem;
1-Saçımı yıkadıktan sonra leave on(durulanmayan kremi) saçıma sürüp havlu/penye tişört' e sarıyorum(moroccanoil , kinky curly 7/24 tek geçerim fakat panten de iş görür-10 kat fiyat farkı var)
2-Kullandığım şekillendiriciyi sürüp kurutuyorum(kinky curly(3 mevsim) , eco styler(yaz için))
3-Haftada 1 saç bakım yağı (doa vs.) sürüp streçleyip yarım saat sonra da yıkıyorum.
4-Maske kullanmıyorum düzenli olarak çünkü fark göremedim yeterince.
5-Ertesi gün yıkamıyorsam fısfısla su sıkıp ellerimle hareketlendirmem yeterli.

Nasıl kullanacağını bilince gerçekten de kıvırcık saç kullanımı oldukça pratik.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar