Oradan Buradan

Hayatımın belli dönemlerinde arkadaş grubunda(genellikle okul gibi kalabalık gruplar) bazı tuzsuz,asosyal tipler vardı.Sosyal aktivitelere katılmaz, popüler değildir umurunda da değildir(sanırdım) Ama şimdilerde what's up gruplarında her konuda fikir belirtenler,en kafa ütüleyenler  bu arkadaşlar. Ya bu kadar konuşacak şeyin vardı da niye bekledin dostum...(giyim yürümeyi para konuşmayı öğretir demişler)

Bazen hayalimdeki kayın valide nasıl biri diye düşünüyorum. Manyak gibi ciddi ciddi hayal kuruyorum. Gerçi arkadaş buluşmalarında anladığım bir şey daha var ki bir kadının diğer kadından memnun olması zor iş. Neyse işte ben hayalimde birisini kuruyorum, sonra diyorum ki belki de o kadın bu adamı yetiştirmezdi vs... Her durumda kendimi teselli edebilmemin en güzel örneği...

İnsan yaşı ilerledikçe kiminle olur u değilde kiminle olmazı çok net kafasında belirliyor. Halbuki uçuş uçuş yıllarda daha çok istediklerine odaklanıyor insan. Yaş ilerledikçe ilişki oldurmak çok zorlaşıyor...

Bir de sık düşündüğüm bir konu daha: öğretmen olmasam ne iş yapardım. Oteller ve hava alanları bana çok cazip geliyor da fabrika ve avm asla gibi,gökyüzü görmeden olmaz dostum...

Bazıları ne mutlu gibi  , ama mutluluğun sırrı hayata karşı beklentinin dip olması. Yani daha iyi, daha verimli.. adı her neyse bunu hiç hayal bile etmemiş ki.Böylece her yaptığı başarı. Hani birinin parasını çalmadığı için kendini namuslu saymak gibi...

İnsan kendinde bulunan gülünçlüğü kendine ne kadar kondurmak istemezse o kadar arttırmış olur(Tehlikeli İlişkiler)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar