Bu Aralar - 24.04.2020

Karantinanın bilmem kaçıncı günü, sokağa çıkma yasağının 2. günü(2 gün daha var) evden çıkmamamın da 2. günü. Ramazanın ilk günü. Çok seviyorum ramazan huzurunu, bu yıl da yaşamak nasip olsun inşallah.
Evde kalmaya alıştık. Gerçi etrafımdakilere bakınca sanırım biz pek te evde kalmıyoruz. Annem ve kardeşlerimle görüşüyoruz. Kuzenleriyle görüşüyor kuzularım, bende boş alanlara yürüyüşe çıkıyorum. Bizim buralarda evde kalma yaygın, merkez ilçe ve yıldırımda hayat normal devam ediyormuş gerçi bayram sonrası biter yasaklar diye tahmin ediyorum ben.
Bugün Kemal evlenmek istediği kişiyi tarif ederken ben havalanıp uçacaktım mutluluktan şöyle ki; annem gibi zeki, annem gibi iyi yemek yapan, annem gibi uzun boylu ve iyi kalpli birisini istiyorum dedi:) İlerisi için kayıtlara geçsin bu, eşiyle tanışacağımız günlerde gelsin görelim inş.
Eylül'üm evde diye şıklığından hiç vazgeçmiyor. Her gün elbise, mus çorap kombinleriyle gözümüzü şenlendiriyor(Ben iyice saldım eşofman tayt döndür, babasının hayalindeki kişi Eylül şu an) Minnak ayaklarına mus çorap öyle yakışıyor ki tam yemelik. Bu da kayıtlara geçsin:)
Yuvarlanıp gidiyoruz işte, basit mutlu uyuşuk dünyamızda...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar