Bazı Tespitler

Orta yaşları sevdim ben. Daha az sinirleniyorum, akışına daha kolay bırakıyorum ve kendimi daha çok tanıyor kabulleniyorum...

Minimalist tavrım gevşediğinde video izlemek çok motive ediyor. Şu tarz bir minimalistlik var , almadığım ayakkabılar,giysiler vs.. ile kendime şunu ısmarladım vs... Ama amaç sadece bazı şeyleren vazgeçip bazı şeylere yer açmak olmamalı bence. Beni bu motive etmiyor daha doğrusu. Ya hepsine yetecek param ve yerim varsa. Beni minimalizme çeken şey kafa rahatlığı, zihin berraklığı. 
Sadeleşerek netleşmek istiyorum ben...

Zor, kolay, iyi ya da kötü insan yok ilişkilerde. Birbirine uygun ya da uyumsuz kişiler var. Anne çocuk ilişkisinde de bu böyle. Kemal mi zor ben mi zorum. Aslında ikisi de değil. Biz sadece birbirimize uygun değiliz. Ona annelik taslamadığım zaman o kadar iyi anlaşıyoruz ki. Yani anne oğulken çok iyiyiz, ama ben ebeveynken,otoriteyken kötü bir ilişkimiz var. Hiç sevmiyorum o halimi ama sınırları çizmek zorundayım bu gerçek. O da kontrolün başkasında olmasına tahammül edemiyor. Böyle zor bir ilişki bizimki...

Anne çocuk ilişkilerinde , hele ki başka ilişkilerin minimumu indiği yaz aylarında çocukla çocuk olmak gibi bir tehlike var. Ben bu tuzağa çok düşüyorum. Ya onlardan benim aklımla düşünmelerini bekliyorum ya da ben onların aklına sahip gibi onlarla kavga ediyorum. Bunlar hep gerçeklikten kopma göstergeleri...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar