Hayat Daha Dingin Bugünlerde...

Dün arabada eşyalarınızın kıymetini bilin kabilinden boş boş öğüt tehdit arası bir konuşma yaparken yaz başında aldığım ve kaybolan mataradan konu açıldı. Kemal o benim değil Eylül'ündü dedi(kriz anlarında çocukları birbirine kırdırıp rahatlıyorum acayip pedagojik yaklaşım) Eylül; anne pembe suluğu zihninden çıkar kavga etmek istemiyorum diye beni kesin bir dille uyardı. Bayılıyorum bu kızın kesinliğine, ne istediğini bilmesine. 4 yaşında kişiliği oturmuş sanki. Umarım onu da kendim gibi kararsız mualla yapmam. Ama yok o kötü geni Kemal yavrum almış, kıyamam. Üzgünüm evladım ben de kim bilir kimden aldım( aslında biliyorum da söylemek bile canımı sıkıyor)
Yeni evde şöyle böyle olacak diye kendimi gaza getirmeye çalışıyorum. Aslında sitenin ıssızlığı korkutuyor beni, bir de yeni hayatın getirecekleri... Yeni evde kendime alacaklarım ; stand mikser ve bisiklet. Yakındaki minik ormanda gezeceğim ,arkamda Eylül yanımda Kemal .Stand mikserde uff ne biçim tarifler yeni aydınlık ferah mutfağımda hayaller hayaller:)
Birde e-kitap okuyucuya baya kafa yordum bu ara. Onu da alacağım sanırım artık bana zaruri. Son zamanlarda kitap taşımak zor geliyor, ekrandan okumayı daha bir sever oldum...
Yine dün farkına vardığım bir tespit ne yaşarsan yaşa anlatmadıkça bir anlamı kalmıyor senin için. Yazarların münzevi ya da sosyal hayatın fazla içinde olmaya kişilerden çıkması. Ya da youtube, vlog ve blog çılgınlığı. Benim de yazarken ki en büyük motivasyonum, rahatlama sebebim bu. Fazla utangaç olduğum için kimse okumasın istiyorum, yine de yazıyorum.

Pinterestte yemek tariflerine sardım bu ara. Ratatuy ve fırında çıtır hindi yaptım dün. Çok güzel oldu , şu pinterest ve feddly bana en uyan uygulamalar sanırım.
Spor ve sağlıklı beslenmeye çalışıyorum bu ara, Mehmet yokken kendime hedefler koymak iyi geliyor. O varken hayat keyfi çıkartılacak bir şey,yokken ise görev ...Aralıklı oruç ve kas güçlendirme çalışmaları benimkisi. Kilo vermeden yağ yakma, tabi böyle telefon appleriyle nereye kadar. Görücez...
Dün Kemal'i çocuk üroloğuna götürdüm ilk kez. Doktorun söyledikleri Kemal ve bana çok iyi geldi. 7 günlük bir tedavi ile sorunun çözüleceğini söyledi, bu konuda o kadar beklentisizim ki ufak bir değişim bile beni memnun edecek. 4 yıldır yaşadığım bu süreçte(aslında son 2 yılı anormalmiş) ilk kez konunun uzmanına gittim. Kendime çok kızıyorum bu konuda niye Mehmet'i dinledim ki...Onun dr fobisi var diye niye ben erteledim?Neyse umarım tedavi sonuç verir ve hepsi geride kalır...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar