Hatalarımı Sevemiyorum

Kendini olduğu gibi seven , hatalarıyla seven biri var mı?Yoksa bu yaşam koçluğu satmanın bayat bir numarası mı?
Ben hatalarımı sevemiyorum,hep tekrarladigim bana özgü yanlışlar bunlar ve tamda bu yüzden nefret ediyorum. Sabrın sonu selamet bu kesin ama selamete varmadan bitiyor bende sabır. Acele işe hep şeytan karışıyor ama ağırdan alamıyorum. Yavaş karar vermek,kararsızlık, kararından dönme ya da karar verirken tesir altında kalma hepsi var bende. Bir de gereksi korkaklıklarımı ve çizgilerimi iyi çizemememi sevmiyorum
İçimde anlamlandıramadığım huzursuzluğum her ay ki hormonal depresyonum sevmiyorum sizi. Bir yerde okumuştum,"nerede değilsem mutluluk tam da oradaymış gibi" Her ayın 1haftası bende durumlar tam da böyle...
Bedensel acıya dayanıklı ruhsal açıya dayanıksızım, endişelenmekten alamıyorum kemdimi(yine kaka tutma yaşıyoruz,ve benim sağlıkla ilgili kaygılarım tavan yaparken Mehmet uzaktan rahat ol diyerek yardım ediyor(olabilsem niye seni darlayım biraz destek olsan)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar