Sanal Aşkın Zorlukları

O gemideyken sanal aşk oluyor aramızdaki,biraz uyduruk bir benzetme bu biliyorum.Anlatmaya çalıştığım şey internet üzerinden evlilik yürütmeye calisiyoruz. Halbuki sadece sözcükler nedir ki? Ben bir yazar değilken tüm derdimi yazarak nasıl anlatırım ona? Ki ikimizde normal ruh halimizde değilken yazisarak anlaşmaya calisiyoruz,ya da sesin geç ulaştığı konuşmalarla..
Sahi bizim normalimiz ne? Beraberken cok mutlu ayriyken çok mu mutsusuz.Hayir bu doğru değil bizim normal ruh halimiz bu,geçmesini beklemek yerine kabullenmek daha gerçek...
Basit beklentiler mutluluk garantili  ,belki de çıtayı fazla yukseltmemeli...
Bugun ev temizlendi, bazı kusurlar çıktı ortaya ,yarin santiye sefine bunları anlaticam o halledicez dicek ama halletmiycek .ben tekrar aramaktan bi de bunları mehmete raporlamaktan fenaliklar geciricem falan filan .. Mehmet in verdiği akıl aynı sert konuş bağır gerekirse,kendisi yapabilirmiş gibi Yahu millet kaypaksa bana ne,ben naifligimi bozamam...
Yürüyen şato bitti,filmini daha çok sevdim Miyazaki hikayelerindeki naiflik çok başka,kitap ise sıradandı.İnsan sevgiyi kendi hissettiği gibi tanımlıyor ancak.Çocuklar kelimelerin anlamlarını sorduklarında farkediyorum bunu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar