Kötü Filmler

İzleme listemdeki bir filmi izledim bu gece bayat bir noel filmi çıktı.Nasil puani bu kadar yüksek anlamadim,2saatimi heba ettim diye ağzımda kotu kotu bir tat birakti keyfimi kaçırdı. Kemal yatma rutinindeki suyu fazla kaçırdı tuvalete kalkti her yani batirmis karanlıkta iserken sonra da yatagima yatti tabiki bana rahat uyku yok bu gece.Cok sesli nefes aliyor alerji ilaclarini biraktik diye erken sevindim sanırım dr dedigi gibi ekime kadar ilaçsız geçirmemiz zor görünüyor, sonrası aşı yandık.Bugun guzel ve dolu bir gündü.Aikido havuz park biraz tv ve sebze yemeğiyle benim iyi geçmiş gün tanimima tam tamına uyuyordu. Üstüne iyi bir film olsa keyfime diyecek yoktu suan. Cilt bakımını yapmadim,disimi bile hizlica fircalayip dogru yatağa.Kendim bile usendigim bazi isleri çocuklardan bekliyorum bazen saçmalık.
Eylül arkadaslariyla oynarken eve cagirildigi icin bana kızdı icindeki canavar ortaya çıkıyor gerektiginde. o daha kolay ikna oluyor diye hep onun uymasini bekliyorum, aslında haksızlık bu huysuz olan hep kazanıyor.Mutluluğa yatkın mizacı icin seviniyorum yinede onun adina.
Sabah bi miktar makyaj yaparsam gün daha güzel geciyor ,kendimi doğal halimle sevmiyorum.
Ajanda tutmaya basladigimdan beri bloğu ihmal ediyordum simdide ajandami.İkisi birden olmuyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar