Tokat Gibi Gerçekler...

Benim onlara gösterdiğim her sabırsızlığı, her tahammülsüzlüğü onlar da birbirine gösteriyor. Mahsus yapıyorsun dimi, inadına yapıyorsun dimi...Bunlar benim cümlelerim. Hayat bu kadar acımasız olmasa keşke, benim saçmalıklarımı değil iyilikleri alsalar keşke...
Bugünü yine günü sporla başlattım, geri kalanı da iyiydi. İyi günlerde başkalarına karşı iyi olabiliyorum ben, her zaman değil...Sırf biri iyi hissetsin diye konuşmak insana çok iyi geliyor. Bazen sadece karşımdakini sıkmak için konuşuyorum , böyle yapmasam keşke...İyilik için değilse susmalı insan. En basiti ,bir kaç güzel söz sadece, ne zor geliyor bazen...
Daha sabırlı daha olumlu olmak için çabalayacağım, söz...
Eylül:Anne ben neşe kaynağınım di mi, bu kadar neşeleneceğini düşünmemiştin di mi anne?
Kemal:Niye yapıyorsun oğlum?Bir kere yaptıktan sonra artık farketmez diye düşündüm anne..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar