Güzel Günün Ardından

Bu sabah güzel uyandım, spor yaptım 2 tur tabata biraz wii fit, yarım saatlik bir aktivite nasıl iyi hissettiriyor bana. Yine de çoğu zaman ihmal ediyorum niye? Bilmem niye?
Cocuklar tv izledi ben gıcıklık yapmadım, kahvaltılarını hazırladım kendime kahve. Bitti kahvaltı faslı onları dehledim odalarına ben etraf toparladım. Gündüz yeterli tv dozunu alınca Kemal, bir süre beni daraltmadan oyun oynayabiliyor (kısa bir sürecik ama) Ben işlerimi hallettim, sonra yulaf+yoğurt+meyve den oluşan hafif bir kahvaltı yaptım. Aralıklı oruç olayını saatler bakımından zorlanmadan yapıyorum, iyi de geliyor ama kilo vermedim hiç(istediğimden değil fakat slim fat olmak istemiyorum,vaadettiği gibi yağlarda bir azalma yok,gerçi youtube da 2 video izleyip yaparsan böyle olur belki de)
Hazırlandık çıktık, onlar ananeye ben heykele. İşlerimi halledip perde seçmeye, onları da hallettim. Akşam kızlar geldi, bol kahkahalı sohbet , çocukları da darlamadım kızlar evcilik oğlanlar ekran tercih etti tabi ki.
Sonra yüzümü yıkadım , serumlarımı sürdüm. Ohh mis nolur hep böyle geçse günler, kızmadan kızdırmadan kasılmadan. Napalım böyle olanlar yanıma kar...
Kemal  ve Eylül'e oyuncak sipariş ettim perşembe. Eylül'ün ki geldi Kemal'i hala kargoda. Darlandı çocuk iyice. Haklı olarak, ah ptt kargo. Kendime de kulaklık ve ipli doğrayıcı aldım. Bakalım bi şımarıklık yapıp tezgah üstü mikser alasım var yeni evimde bir de boox pdf okuyucu. Minimalistliğimi bozmadan kendimi şımartmak istiyorum bazen, caiz midir?
Yürüyen şato yu okuyorum bu ara,ben mest.Çocuk kitaplarını hala seviyorum...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar