Borges

"Yalnızlık bana acı vermiyor, insanın kendisine ve kendi huylarına katlanmasıyla hayat zaten yeterince zor.
Yaşlandığımı anlıyorum; en şaşmaz belirti de yeniliklerin beni ilgilendirmemesi,
eğlendirmemesi; belki de temelde yeni olmadıklarını, olsa olsa eskinin ürkek varyasyonları olduklarını kavramadan ileri geliyor " diyen satırları okudum simdi. Edebiyat sen ne guzelsin. Nasıl anlatır içindekileri bir kitap,henüz sen adını bilmezken.
Hayatımın sıkıcı anları eskisi kadar sıkmıyor beni. Hayat tahammülü,empatiyi öğretti bana. Yaşlan!anın guzel tarafı hiç bir şeyin seni şaşırtmaması der yürüyen şatoda. 
Gunlerimin kiymetini biliyorum artik sikintilarima tahammul etmeyi ve mutsuzluklarimi da sevmeyi..,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar