Uzun zaman ihmal ettim,oysa ...

 Bana iyi geliyor, her zaman. Hiç yazmıyor değilim biraz deftere yazıyorum. O zaman burası kalıyor. Bu hafta itibariyle okul başladı. Yok 2 gün yok 5 gün biraz uzaktan biraz yüz yüze karmaşalarından sonra biz tam anlamıyla yüz yüze başladık. Ptesi , Salı ve Cuma okuldayım. Eylül 5 gün Kemal Ptesi Perşembe okulda. Yani bana kalan bir Perşembe görünüyor ufukta. Mutluyum , umutluyum.

Dün erkekleri evde bıraktık kızımla sabah yola düştük. İkimiz de sabahları seviyoruz. Huysuz değil mutluyuz. Hadi sabah duamızı okuyalım dedim. Müziği kapattım sonra dualar bitti mi deyip açıyorum müziği. Benim ki bitti anne dedi. Bu sefer Pinky Pie(bir pony kendisi) duası ettim anne ben dedi. Nasıl oluyor o dedim. Pinkie Pie Pinkie Pie Pinkie Pie Allah dedim oldu dedi. Böyle dua olur mu ne demek istedin dedim. Allah anladı anne dedi :) 5.3.21 Bu da böyle kayıtlara geçsin.

Storytel sağolsun bu aralar iyi okudum. Ama hala bu yıl okuyacağım uzun bir liste var önümde biraz keyfe keder okudum.  Boş vakitlerimde yapmayı sevdiğim 3 şey kitap,spor,mutfak.

Bu aralar sağlıklı beslenmeye sardık Mehmet ile. Okuyoruz videolar izliyoruz filan. Netflix'te vegan beslenen sporcularla ilgili bir belgesel izledim. Biz de bir süredir et yemenin yorgun hissettirdiğini fark ediyorduk. Bu da üstüne geldi , biraz azaltmaya çalışıyoruz öyle söyleyebilirim. Daha öncesi taktiğimiz karbonhidrat yerine et idi, bu doyuruyor fakat yorgun hissettiriyordu. Şimdi yerine bakliyat ve sebze koymaya çalışıyoruz. Bakalım nasıl olacak...

Şimdilik yetsin bakalım, bil. ve telefon ile güne başlamayı sevmiyorum. Çok zaman alıyor oysa bu sabah çocuklar kuzen partisinde, biz free. Biraz e-kitap araştıracağım...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar