Galiba Karavan Aldık

Geçtiğimiz hafta karavan fuarına gittik. Bir modelde karar kıldık, akşam hala aklımız görmediklerimiz deydi. Ertesi gün kalkıp taaa İzmir'e gittik. Yok o da olmadı. En sonunda İstanbul'da bir 2.el karavan ile anlaştık. Fakat görmedik henüz, satış olamadı fakat prensipte anlaştık. Tabi onu Bursa'ya getirecek bir aracımız ve BE ehliyete sahip bir sürücümüz de yok. Tam deli işe değilde ne?

Ama hayaller , hayaller... Gerçeğinden daha tatlı belkide ,bulutlarda geziyorum.  O karavanla nerelere gidiyorum nerelere, ne manzaralara uyanıyorum ah..

Acemi ama öğrenme aşkıyla dolu iki karavancıyız şuan. Meşhur karavan kamplarının şimdiden dolduğunu öğrendim mesela.  Hayaller bakir doğa gerçekler otopark olmaz dimi?Olmasın n'olur...

Geçen yılın pandemi dönemi ev , eşya, taşınma telaşı ile geçti. Bu yılki de böyle olsun bakalım. Salgının asla bu kadar uzun süre devam edeceğini tahmin etmiyordum. İyi ki de etmiyormuşum ,psikolojime faydası büyük bu iyimser tarafımın.

İlişkilerin birinci şartı kabul, olduğu gibi kabulden geçiyor ya hep yapamıyorum ben bunu, ama başardığım zamanlar çok huzurlu oluyorum. Şuan biraz öyle bir dönemdeyim . Hayatın getirdiklerini de hayatımdakileri de kabul ediyorum, olduğu gibi. Ne hoş bir huzur...

Bu aralar 3 kitaba devam ediyorum. Selçuk Aydemir Liseden Arkadaşlar(Mizah) - iş güç yolculukta, Kazuo Ishiguro - Gömülü Dev bir okuma grubuna dahil oldum o sebeple, İdris Şah Sufiler - ramazan ayında olduğumuz ve tasavvufi okumaya bir süredir ara verdiğimden. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar