Günlerden Bugün

 


Bugün çok okudum biraz da yazmalı. Hafıza çok nankör. Daha çok not düşmek lazım hayata. Geriye dönüp bakınca yaşamamış gibi olmamak için. Bu fotoğrafı annem dün sabah yollamış bana. Doğaya bu kadar duyarlı mıydık bu farkındalığımız zamanla mı gelişti hatırlamıyorum mesela. Eski evimiz -91 yılından itibaren 20 yıl yaşadığımız evimiz- çok güzel yeşil Uludağ manzarasına bakardı. O zamanda sabahları uyanıp manzara izler miydik ben ya da annem, doğanın güzelliğinden dem vurur muyduk hatırlamıyorum. Elimizden alınınca özler olduk belki de. Sabah namazına kalkınca çekmiş . Bazı güzellikleri görmek için bazı zahmetlere katlanmalısın, sonu güzellik olan zahmet çok ferahlatır insanı. Dar koridordan geçmekle, kapıyı açıp girmek aynı hissi vermez ruhumuza. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar