Bu Aralar - 18.03.2022

 


7 Martta Mehmet geldi, sevindik çoştuk. Hemen ertesi 9 Mart Kemal'in rüya doğum gününü yaptık. Herşey yolunda gitti, Kemal çok mutlu oldu, Eylül biraz kaprislendiyse de durumu yönettik bir şekilde. Ayın 11. de evde toplandık aile arasında yaptık bu sefer doğum gününü. Tabi bu arada bolca geliş gidişler yaşandı, Mehmet'in klasik gelme töreni. Bu arada ananem hasta, pıhtı attı ve konuşma yeme gibi bazı işlevleri kötü durumda. Onda aklımız ve annemiz. Geliş gidişlerde bir de bu var...

18 Mart pilatesimi yaptım, heyecanımı yatıştırdım. 12'de Sena'lar beni aldı dr kontrolüne gittik. Heyecanlı ve hazırdım. 1'de covid negatif olarak hastaneye yattık, 2:45'te beelye dünyay geliverdi. Çok akıllı ve becerikli olduğunu ilk andan belli ederek kalplerimize taht kurdu. Hoşgeldin bezelyem çok tatlısın.

19 Mart Kemal'in teneke adam olduğu Oz Büyücüsü gösterisine bile gittim, hatta oradan Egemen'in doğum gününü kutlamaya bile gittim. Oradan tekrar bezelyeme koşum. Günler günleri büyük bir hızla kovalıyor, her şey yolunda çok şükür bin şükür....

28 Mart - Eylül'ün ilk dişi çıktı, büyük bir çoşkuyla hepimize duyurdu. Haberi aynı coşkuyla karşılayan bir tek Kemal oldu. Çocuk olmak böyle bir şey. Aralarındaki kardeş diyaloglarını izlemek çok hoşuma gidiyor...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar