Kaygılar

 


Bu akşam mısır gevreği ve meyvesini hazırladım masaya , Eylül hadi ye dedim. Anne sende bana eşlik eder misin? Yalnız kalınca dışlanmış hissediyorum dedi. Kendisini bu kadar net ve güzel ifade etmesine hayret ettim. Çok hoşuma gitti. Keşke hep böyle açık olabilsek ilişkilerimizde. 
Bu aralar huysuzlar biraz, Mehmet'i özlemenin acısını benden çıkartıyorlar. Ben de sıkıldım bu durumdan, evergas'ta belli bir düzen vardı benim sevdiğim, 2 yıldır o da gitti. Mehmet'te sıkıldı çokça, kimsenin kimseyi çekecek hali yok aslında. 
Bugün uzun bir gündü, önce spor, sonra park sonra servis sonra podyum park derken eve akşamüstü gelebildik. Eylül'de beni ekstra zorladı. Ama kurduğu iki cümleyle pamuk oldum yine de.
Bugün banyodan sonra yağ masajı yaparken ona(hafta sonu banyosu rutinimiz)  bir anda içinde bulunduğum duruma yabancılaştım. Karşımda büyüyen bir kız çocuğu, benim onunla anne tonuyla konuşmam onun bana anne demesi çok garip geldi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar