Sikia

 


Yazımı öyle güzel bir manzaraya karşı yazıyorum ki ,fotoğraf gerçeğin yakını bile değil. Sabah yüzümü denizde yıkadım (bu yıl ilk) , sonra kuzulara aparatif bişiler hazırlayıp köye yürüyüşe çıktım. Sessiz sakin ufak bir sahil kasabası. Bizimkilerden farkı her yerde güzel taş  evler var , ama çirkin tatil sitelerinden yok. Dönüşü caddeden yaptım, bir pastaneye uğrayıp frappe ve börek aldım. Yerel bir marketten de peynir,sebze vs. Daha çok yerli halk var burada sanırım, pek yabancı plaka yok kamp dışında. Kampımız içinde her şeyi barındıran ufak bir komün gibi, pek dışarı çıkan yok. Sonra mis kahvaltı,akşam yemeği hazırlığı ve nihayet kahve,yazı. 8 ağustos'ta geldik Yunanistan'a, şu an 2. durak Sikia'dayız. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar