Kuzey Güney ve Kremalı Mantarlı Pappardelli

Açlığım da son rattesine geldi. Geçenlerde bi yerde yiyip beğendiğim makarnayı evde yapıyım dedim. Kremalı mantarlı pappardelli. Yaptım ve afiyetle yedim, o kadar açıkmıştım ki sunuma falan hazırlamayı beklemedim ama yinede resmini paylaşıyım belki iştahınız açılır yaparsınız...



Pek dizi meraklısı değilimdir,özellikle yerli olanların. Hiç birşeyi devamlı takip edecek kadar dikkatimi veremiyorum galiba. Ama bu yıl kuzey güney ve bizim yenge hoşuma gider oldu. Mümkün oldukça izliyorum.
Sos şöyle: mantarları ince ince doğrayıp çok az su ile haşlayarak pişiriyoruz. Çok çok az su koymalısınız çünkü mantar zaten su salar kendisi,zaten 2 dk. da pişmiş oluyor, sonra kremayı ekliyoruz biraz da et bulyon (bi bulyonun 1/4 ü kadar) , kaynamaya başlayınca kara biber ve doğranmış maydanoz(ya da fesleğen,dere otu) ekleyip kapatıyoruz. Pişen makarnaları sosun içine alıp karıştırıyoruz. Tabağa alınca üstüne biraz kaşar(ya da permasan) servis yapıyoruz.
Çok lezzetli oluyor ama kuzey güneydeki fit vücutları seyrederken böyle kalorili bişiyi yemek kendimi kötü hissettirmedi deil:)spora başlamalı hemen hemen hemen...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar