Mevsim Değişimi...

Mevsim değişiyor,akşamlar üşütmeye başladı. Sonra düşündüm bu durum bana ne hissediyor. Hiççç...
Çünkü benim mevsim kavramım O'nun(denizcidir kendisi) geliş gidişleriyle değişiyor. O yanımdayken mevsim yaz ya da kış değil sadece güzel. Mutluluk veriyor güneşin yakması ya da karın dondurması. Ama o yokken güneş gereksiz,soğuklar sa evden çıkmayıp içime kapanmak için güzel bahane...
Bu hayat bir sınavsa(ki ben buna inanıyorum) ben hep ayrılık ve özlemle sınanıyorum. Bir süre benim herkesi bırakıp gitmem gerekti,şimdiyse genelde geri de kalan ben oluyorum. Gitmek mi zor kalmak mı dersen her zaman kalmak derim. O giderken hayatından arta kalanla yaşamak daha zor benim için, oysa gitmek ne de olsa yeni bir başlangıçtır. Biraz daha oyalayıcıdır işte.
Neticede kimse hayatındaki zorluğu seçemez belki, ama kendince onunla baş etme yolunu bulur bir şekilde. Zaten hayatta bir mücadele sonuçta, mutluluk mücadelesi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar