Boşverebilme Sanatı

İYİ İNSAN OLMAK DEMEK,İNSANIN KENDİYSE UYUMLU OLMASIDIR, UYUMSUZLUKSA BAŞKALARIYLA UYUMLU OLMAYA ÇALIŞMASIDIR                                                                                                                                (OSCAR WİLDE)
Bir sorun var, sizi rahatsız ve mutsuz ediyor ama çözümü yok.Bu durumda ne yapılabilir? Boşverme sanatını iyi icra etmek gerek. İyi bir boşverici değilseniz sorunlarla başetme yöntemlerini devreye sokarsınız, sokamazsanız onlar sizi depresyona sokar... Herşeyin ilacı zaman bazen çok uzayabilir.
Benim başetme yöntemim eğlencelik bişiler okuma,izleme ve bol gürültülü müzikler dinleme. O zaman içimden bi güzel saydırıp bundan da mutlu olabiliyorum işte. (Zaytung,uykusuz,scrubs,simpsons vs. niceleri iyiki varsınız:)
Ve her kırılma duyarsızlaştırır, bunu bilmek te garip bir güç veriyor insana. Biraz daha biraz daha duyarsızlaşıyorum her seferinde. İnsanlar verdiğim kredileri boşa harcadıkça benim için önemlerini yitiriyor yavaş yavaş. Bir yerdeki yatırımın tükendikçe, sendeki önemini yitirmez mi?Peki sıfırlanırsa ne olur? Arkanı döner gidersin, alışkanlıklar canını yakar belki ama gerçekte olması gerekenler hiç yokmuş demek ki!
İşte bu yüzden cesur olmak gerektiğine inanıyorum. Gerçeklerle yüzleşmeli, "mış" gibi yapmamalı.Hayat ;yalandan öylesine yaşanmıyacacak kadar değerli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar