Bugünlerde...


Eylül tatilde 2 diş daha çıkardı oldu 8... Döndüğümüzden beri (3 gündür) geceleri çok kalkıyor. Uyku saatlerimiz de değişti. Sanırım 1 yaşına girerken günde tek uykuya düşmeye başlıyoruz. Zaten yaz ayında böyle bir düzenin daha iyi olacağını düşünüyorum. Aynı anda uyumalılar ki yüzme - banyo - yemek seansları sorun olmasın. Sallanarak uyumayı da reddediyor. Dejavu yaşıyorum sanki ben niye çocuklarımı emzik ve sallayarak uyumaya alıştıramıyorum acaba? Geniş bir yatakta döne döne uyumak istiyor. Evde tamam da dışarıda büyük sorun. Yine pusette , hamakta uyuyan bir çocuğum olamadı...
Kemal yaramaz ve hırçın bu günlerde. Birde ölümü duymuş onu soruyor habire. Benimde dedem ölecek mi, bende ölecek miyim gibi... Ne desem bilemiyorum okul uzmanına danışsam iyi olur ama onunda işi başından aşkınmış gibi , beni geçiştirir gibi geliyor. Mehmet ile evde çok çaldığımız şarkıları bile duymaya tahammülü yok, özlem o derece. İşte çok çaresiz zamanlar bunlar. Hayatımızın en zor dönemleri böyle zamanlar, Kemal de yaşamaya başladı bizimle birlikte, yapacak bir şey yok geçince geçiyor....
Peki ben, pek iyi sayılmam Kemal ile aynı dertten mustaribim ben de...2 ay 2 yıl gibi geliyor şu ara halbuki günler çok hızlı geçmesine rağmen. Yapmak istediklerim ve yetiştiremediklerim ayrıca bir mutsuzluk kaynağı oluyor. Okunacaklar listesi , daha çok yazmalı, dikiş projelerim , çocuklarla verimli zaman( zihin gelişimi için bişiler yapıyor muyum?), hava güzel dışarı çıkmalı , evde yenilik için küçük alışverişler yapacaktım hani , ramazan geliyor , okula başlıyorum, sporu unutma , 2 ev arasında git gel vs........ Hiç birşey yapma Aslı diyorum çocuklara bak yeter olmuyor ki öyle de hayatım boşa akıyor gibi. Yapacak işler uzadıkça yetememe hissi , yapacak işler olmayınca yararsızlık hissi.
Bu tamamen benim ruh halimle alakalı biliyorum ama bedenimdeki her şey benim kontrolümde değil. Bir an mükemmel kadın ,bir an çaresiz hissetmelerim hep bundan biliyorum. Zamanla geçecek yoluna girecek bunu bilmek de bir şey dimi? Listelerim uzasa da yapılacakların olmasını tercih ediyorum her zaman.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar