Bugünlerde...

Kemal  ile okumayı boşlamıştım buaralar yeni kitaplar aldım ve alıyorum. Tekrar okuma alışkanlığımız dönmeli. Kemale kitap okumamın farkını okumayanları görünce anlıyorum. aslında çoğu zaman sabredemez filanda yine de çabalarım boşuna değil, bunu hissediyorum.

Dün kütüphaneden bu kitabı aldık ve çok sevdik. Serinin diğer kitaplarını da almayı düşünüyorum. Bu aralar Kemal ile davranış / duygu eğitimi veren kitaplar üzerine yoğunlaştım. Sabırsızlığı güzel vurgulamış ,anlatımı güzel fakat sonucu üzerinde fazla durmamış bence. Olsun yine de eğlenceli , çok açık mesaj veren kitapları Kemal 'de ben de sevmiyoruz. 

Mesela bu mesajı çok açık veren sevmediğimiz bir kitap oldu. Mikado çoçuk yayınlarını sevdiğim için incelemeden sipariş ettim fakat sevmedim. Zaten 7-8 yaş için uygun.

Bu günlerin favori oyunu bu . Gerçi tam anlamıyla kurallara uyarak oynamıyor ama kurallara uymaya zorlayınca sıkılıp bırakacak diye göz yumuyorum. Tabi haliyle benden başkasıyla oynamıyor böyle olunca. Hata mı yapıyorum acaba? Bununla ilgili de bir şeyler okusam mı? Her durumla ilgili de kitap okuyamam ki canım. Hem ikna olmak için bir kitapta yeterli olmuyor. Bazen iç sesini dinlemeli.
Eylül'cüm de Kemal'in sürekli telefonda dinlediği bir şarkıyı ezberlemiş . Hani coni coni yes papa diye olanı. Gülme kısmına gelice o da ha ha ha yapıyor. Numaralara çok açık ,tiyatral yeteneği mi var acaba. Birde ellerini bırakıp tay tay yapıyor bu ara. Kendi yaşıtı yürüyebilen bir bebek gördü. O günden sonra denemelerini sıklaştırdı. Biz anlayamasak ta aralarında anlaşıyor bebekler. Gece uykularımız ramazanla birlikte 10 - 11 lere kaydı ama yapacak birşey yok. Ramazandan sonra 9 a çekerim tekrar. 2. çocuk rahatlığı böyle oluyor işte.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar