Benim Haller


1-Psikoloji okuyup fazlaca gözlem yapıyorum,  kendimle ve çevremle ilgili çok kafa patlatıyorum. Daha çok insan davranışları üzerine düşüncelerim, bu bunu niye böyle yaptı ya da ben niye böyleyim gibi çeşitli psikolojik analizler yapmayı seviyorum. Belki kafamdaki yumakları açıyorum böylece rahatlatıyor bu beni. Kendimi amatör psikolog olarak adlandırılıyorum, Mehmet ise amatör psikopat olduğumu düşünüyor.
2-Aceleceğim yüzünden herşeyi dökerim. Mesela çaydanlığı çayı dökmeden koyamam(demlik poşet var neyseki) Unu dökerim , suyu dökerim...
3-Kendine güvenenler sevmeyi, diğerleri sevilmeyi seçiyor. Ben sevilmeyi seçtim.
4-Komik insanlara, mizaha , neşeli şeylere bayılıyorum ama komik biri değilim maalesef:(
5-Sıkıcı değilim, bunu seviyorum işte.
6-Enerji drink içiyorum bu aralar emzirenler içmesin dior yine de içiyorum birde midye yiyorum biraz da sigara. Tatilde zararlı bişiler yapmazsan olmuyor sanki:(
7-Konuşmayı seviyorum ama yaşlandıkça çenesi düşük olmaktan korkuyorum.
8-Kompleksliyim, birisinin yaptığı olumsuz eleştiriyi asla kulak arkası edemem.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar