Bodrum 'dan Sevgilerle - 2


İnsanın kendini bulması için elzem olan birşey varsa yalnızlık. Tatilimin bol insanlı ilk bölümünden sonra çekirdek ailemle kafa dinlemeli 2. bölümden sevgilerle.
Şuan daha tatil gibi geliyor. Kendime daha çok kulak veriyorum, Mehmet'le keyif sohbetlerimiz geri geldi , çocuklar daha uyumlu. 
Kalabalık çurçunalı oluyor bu kesin , birşeyler hep haralagürele ilerliyor.Sen nasıl olduğunu anlamadan hayat geçiyor. Ben kimim , nereye gidiyorum , bunu gerçekten seviyormuyum, gerçekte canımı sıkan ne? gibi sorulara zaman ayıramadan zaman geçiyor. Eskiler ruh sağlığını buna borçluymuş bence. 
Ben ise yüksek doz kalabalıklarda (uzun sürmesini kasediyorum) boğulma hissine benzer duygular yaşıyorum . Kalabalığın dışına çıkmak uzaktan bakmak istiyorum biraz. 3. kişiler(çekirdek ailem dışındaki herkes) fazla durmamalı hayatımın içinde. Bu bana mahremiyetime girilmiş gibi rahatsızlık veriyor. Mehmet 'in tahammülü daha yüksek bu durumlara. O gemideki zamanların açığını kapatmak için belki kalabalıklara ihtiyaç duyuyor.  Ben de öyle isterdim belki kim bilir, ama bu konuda anlaşamadığımız oluyor. Benim onunla paylaşmak istediğim bir ana o başkalarına dahiletmek istediğinde kırılıyorum. O olaya karşı hevesim kırılıyor hemen, aynı şeyleri hissetmiyoruz hissi bende yılgınlık yaratıyor.
Tatilimizin son haftasındayım. Bursa'da burayı çok özleyip yad edceğim o kesin. Seneye Mehmet'le kararımız böyle bir tatili planlarken hiç kimseye haber vermemek. Yoksa insanlarda senin tatiline icabet edebileceği gibi bir his doğuyor nedense. Yahu ben davet ederim tamam neyse de biz daha gelmeden kendi tatilini bana göre tatil planlamakta neyin nesi. Ama yazlık kiralama usülü uzun süreli tatili sevdik kısaca biz.
Otelden en önemli farkı yemek ve temizlik hizmeti almamak. Yalnızken bunlar sorun yaratmadı. Kalabalık değilse zaten fazla kirlenmiyor(evde misafir varken herşey çok pis hissi yaşıyormusunuz sizde) Yemekler daha az pişirildiği ve kendi kafamıza göre olduğu için bu da sorun olmuyor.Özleyeceğim seni Bodrum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar