Okullar Açıldı

Mehmet 1 aylık(umarım) gemiye gitti yine. Gelmeden şirkete söz vermiş vs. Büyük kuşum da ananesinde kaldı küçük kuşum uyudu. Şuan bende korkunç bir hüzün havası var. Oğlum benden uzaklaşıyor sanki (3,5 yaşında mı) Mehmet fiilen uzaklaşmakta zati:) Kemal okula başladı. Geçtiğimiz hafta yarım gün oryantasyon haftası gibi bir şeyler sorun yoktu tabi. Yarın tam gün, uyku odası , bir de kakasını yine tutmaya başladı zati. Babası da gitti. Yarından umudum yok ,aranmayı bekliyorum. Aramazlarsa da Kemal'in içinde olup bitenleri düşünmek bile istemiyorum. Anneme 12 al Kemal i diyesim var diyemiyorum. Eylül le hiç ayrılasım yok mecburum. Sabahları dedesi kapıyı açınca basıyor feryadı. Geçtiğimiz hafta ona da alıştırma haftasıydı çünkü okulum yarım gündü. Bu hafta o da mecbur babaannesiyle uyumak zorunda. İşte bu durumlar bende stresle karışık hüzün yapıyor.


14 Eylül de Mehmet ve Eylül'e süpriz doğum günü hazırladım. Mehmet anlasa da anlamazlıktan geldi. Benim süprizlerim bu kadar oluyor işte. Yine onu düşünüp hazırlanmam hoşuna gitti sanırım. Mutlu görünüyordu. Güzel bir akşamdı çok şükür çağırdığım herkes geldi , çocuklar huysuzluk yapmadı, hava güzel açık alan her şey yolundaydı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar