I Am Survivor


Bu aralar yaşamıyor hayatta kalıyorum.
Okulda yeniyim ders çalışmalı hazırlanmalı. Sabah trafik akşam trafik ilk aydan çıldırma noktasına geldim. Araba kullanmak istemiyorum .
Bana iyi gelecek arkadaş sohbetlerine ne yazık ki zaman ayıramıyorum çünkü çocukları zaten bıraktığım için onlarla olabilecek zamanlarımı onlarsız geçiremem.
Kemal iyice duygusal ve arıza çıkarma döneminde. Okula bırakırken ağla alırken ağla markete götür ağla götürme ağla. Tatilden döndüğümüzden beri burun akıntısı öksürük. İştah sıfır, yüzü sarardı, göz altları morardı. Öksürüklerin alerjik olduğu ortaya çıktı. Hepten moralim bozuk.
Eylül de trafikten muzdarip. Zamansız ağlama huysuzluk onda da mevcut. Bir de geceler 5-6 kalkış oh daha ne olsun.
Haftaya annemler tatile gidiyor 2 hafta yoklar. O zaman esas survivor başlayacak sanırım. Kemalin okul çıkışlarına yetişmeliyim mesela erken okuldan çıkmalı, sabah Kemali teyzeye paslamayı düşünüyorum , Kemal dedem dedem diye tutturacak gibi gibi sorunlar beni bekliyor.

İyi giden hiç mi bir şey yok.
Okul 3 gün çok şükür ve yolunda gidiyor.
Boş günlerimde yürüyüş yaptım bu hafta (başka türlü spor zor görünüyor)
Okulda kitap okuyabiliyorum biraz.
Yaşıyorum hala nalları dikmedim:) Valla daha başka bir şey aklıma gelmiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar